Практична
робота 6. Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових
параметрів аудіо- та відеоряду.
Цілі:
ü навчальна: навчитись
створювати відео кліпи за допомогою програми Windows Movie Maker;
сформувати навички роботи з розкадровкою та шкалою часу, удосконалити навички
використання відео переходів та відео ефектів, створення назв та титрів;
ü розвивальна:
розвивати творчий потенціал та світогляд.
ü виховна: виховувати
пізнавальний інтерес до предмету.
Тип уроку: урок формування вмінь і навичок.
Хід
уроку
І. Організаційний
етап
· привітання
· перевірка
присутніх
· перевірка
готовності учнів до уроку
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Методичний прийом «Квітка
розв’язань».
На дошці намальована квітка з центром «Застосування мультимедіа». Учні по черзі в пелюстки записують сфери застосування (варіанти відповідей: реклама, освіта, розваги, кіноіндустрія, наукові дослідження, телеконференції).
На дошці намальована квітка з центром «Застосування мультимедіа». Учні по черзі в пелюстки записують сфери застосування (варіанти відповідей: реклама, освіта, розваги, кіноіндустрія, наукові дослідження, телеконференції).
ІV.
Мотивація навчальної діяльності.
Питання до класу:
Питання до класу:
·
Як додавати у відео кліп аудіо- та відео
фрагменти із зовнішніх джерел?
·
Як синхронізувати аудіоряд з відеорядом?
·
Як налаштувати часові параметри аудіо- та
відеоряду?
·
Як додавати відеоефекти до відеокліпу та налаштувати переходи між його фрагментами?
V. Формування вмінь та навичок
Інструктаж
з ТБ. Практична робота 6. Створення відеокліпу.
Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.
За
наявності підручника завдання для практичної роботи можна взяти звідти
Учні
виконують Практичну роботу на ст. 97 підручника
Файли-заготовки додаються до цього конспекту.
VІ.
Підсумки уроку
Рефлексія
Ø мені
було незрозуміло…;
Ø у
мене виникли такі запитання…;
Ø я
не впорався з такими завданням…;
Ø мені
сподобалось і я буду використовувати…
VІI. Домашнє завдання
Підручник повторити розділ 4, підготуватись до практичної роботи №7.
VІІI. Оцінювання роботи учнів
Немає коментарів:
Дописати коментар