Тема: Підсумково-узагальнюючий урок з теми
«Електронне листування». Практична робота №1 Електронне листування
Мета:
·
навчальна: навчитися
користуватися електронною поштою за допомогою веб-інтерфейсу, керувати
електронними повідомленнями: складати, надсилати, отримувати, видаляти,
вказувати тему повідомлення; вкладати файли у повідомлення, переглядати файли з
отриманих.
- розвивальна: розвивати комунікативність.
·
виховна: виховувати культуру
спілкування.
Тип уроку: контроль та коригування
знань, умінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка,
комп’ютери, підручники.
Хід уроку
I.
Організаційний етап
II.
Перевірка домашнього завдання
·
Для
чого використовують адресну книгу?
·
Що
таке етикет електронного листування?
·
Для
чого в електронних листах використовують смайлики?
·
Які
небажані листи ти можеш отримати електронною поштою?
·
Яких
правил слід дотримуватися, щоб робота з електронною поштою була безпечною?
·
Для
чого створюють нові папки в електронній скриньці?
III.
Мотивація навчальної діяльності
На цьому
уроці ми маємо повторити, більш глибоко усвідомити навчальний матеріал з теми
«Електронне листування», узагальнити його і систематизувати. Для цього ми
проведемо змагання.
IV.
ПЕРЕВІРКА ЗНАННЯ ФАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ ТА ОСНОВНИХ
ПОНЯТЬ
Учні
поділяються на шість груп. Кожній групі дається картка із схемою. (Додатки до
уроку)
Завдання: за
поданою схемою скласти стислу розповідь (2-3хв.). В розповіді повинні взяти
участь всі учні групи.
Проведення
змагання на кращу розповідь за схемою.
Кожна група по черзі виступає і відтворює свою розповідь.
V.
Практична робота №1 Електронне листування.
(За наявності
підручника завдання для практичної роботи можна взяти звідти)
Інструктаж з
техніки безпеки
VI. Підбиття підсумків уроку
Учні
дають відповіді на запитання вчителя. Учитель узагальнює ці відповіді.
1.
Що нового сьогодні дізналися?
2.
Чого навчилися?
3.
Що сподобалось на уроці, а що ні?
4.
Чи виникали труднощі?
VII. Домашнє
завдання
Опрацювати
§ 5 ст. 32-34
VIII. Оцінювання роботи учнів
Завантажити конспект уроку та практичну роботу
Немає коментарів:
Дописати коментар