Виконавці і події в середовищі Скретч


Тема уроку.Виконавці і події в середовищі Скретч.
Мета уроку. Навчальна – розглянути з яких команд може складатися середовище Скретч, як змінити виконавця в середовищі Скретч та скільки виконавців можна використовувати у проекті Скретч.
розвивальна – розвивати мислення, увагу учнів;
Тип уроку. Засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність. Комп’ютерний клас.
Хід уроку
I.    Організаційний момент
·                 привітання
Добрий день! Вітаю всіх присутніх.
·        перевірка присутніх
·         перевірка готовності учнів до уроку
II. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності.
Учитель. Ви на попередньому уроці  познайомилися з програмою Скретч, що ви запам’ятали?
Вправа «Мозковий штурм»
— Зараз кожен з вас має назвати які дії можна виконувати в програмі?
III. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя за підручником с. 31-33 з демонструванням в програмі Скретч

Проведення комплексу вправ для зняття зорової та м’язової втоми.

IV. Усвідомлення набутих знань
Робота з підручником с.37(Обговорюємо).
V. Закріплення  та узагальнення знань
Робота за підручником
Автор підручника
Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П., Кузьмінська О. Г., Саражинська Н. А.
Параграф 
5
Номер завдання
Діємо: впр.1-5
VI. Підбиття підсумків уроку
Рефлексія
-         Чи задоволені ви своєю роботою?
-          У якому настрої ви працювали на уроці?
-         Що вам запам’яталось на уроці?
-          Де вам стануть в пригоді здобуті сьогодні знання?

VII. Домашнє завдання
1. Опрацювати §5 с.31-39
2. Завдання за підручником

Автор підручника
Автор підручника Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П., Кузьмінська О. Г., Саражинська Н. А.
Параграф 
5
Номер завдання
впр.5 с.38 







Немає коментарів:

Дописати коментар