Урок 17. Підсумково-узагальнюючий урок з теми «МУЛЬТИМЕДІА».  Практична робота 6. Перегляд зображень та змінення значень їх властивостей
Цілі:
ü навчальна: повторити, більш глибоко осмислити навчальний матеріал, узагальнити його і систематизувати; визначити рівень опанування учнями основних теоретичних знань і  практичних навичок з теми «мультимедіа»;
ü розвивальна: розвивати увагу, кмітливість, креативність;
ü виховна: виховувати інформаційну культуру.
Тип уроку: контроль та коригування знань, умінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
— На цьому уроці ми маємо повторити, більш глибоко усвідомити навчальний матеріал з теми «Мультимедіа», узагальнити його і систематизувати, а також визначити рівень засвоєння вами знань і вмінь з поданої теми. Для цього ми проведемо змагання.
IV. ПЕРЕВІРКА ЗНАННЯ ФАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ ТА ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ
Урок-змагання
Правила змагань
·        Правило піднятої руки. Якщо хочеш щось запитати, підніми руку.
·        Знаєш сам — навчи того, хто не знає.
·        Вболівай за свою команду.
·        Будь уважним і старанним.
Об’єднання учнів класу у дві команди за принципом, визначе­ним учителем. Кожна команда обирає капітана.
Запрошується або визначається журі. Воно оцінює виступи команд у кожному з конкурсів, а також найбільш активних учас­ників змагання. Бали для команд нараховують впродовж кожного конкурсу як загальну суму очок, зароблених командами.
Установіть відповідність між зображенням пристроїв для робо­ти з мультимедіа та їх назвою. Для цього складіть обидві частини кожної картки.

Конкурс 2. «Здійсни поділ на групи»
Використовуються картки із зображенням пристроїв.
Завдання. Розкладіть пристрої за групами: пристрої введення даних, пристрої опрацювання даних, пристрої збереження та виве­дення даних. Доцільно використовувати скриньки з відповідними написами або конверти.

Один учень називає програму для роботи із зображеннями, дру­гий — повторює те, що сказав перший учень і називає варіант запус­ку даної програми, третій повторює вищесказане і називає елемент вікна цієї програми, четвертий — призначення цього елемента ві­кна тощо. Можна організувати змагання між рядами.
На дошці малюють зображення двох кошиків. Учні по черзі ви­ходять і «заповнюють» кошик операціями, які можна виконувати із зображеннями. Члени однієї команди заповнюють кошик № 1, члени другої — № 2.
Перша команда — «заповнити» кошик операціями, які можна виконувати із зображеннями в програмі Перегляду зображень і факсів. (Наприклад, видалення, друкування, обертання на 90° за годин­никовою стрілкою, обертання на 90° проти годинникової стрілки тощо.)
Друга команда — «заповнити» кошик операціями, які мож­на виконувати із зображеннями в програмі Microsoft Office Picture Manager. (Наприклад, обтинання, зміна розміру тощо.)
Скласти якомога більше слів-іменників із літер слова: для пер­шої команди — ФОТОАПАРАТ, для другої — ВІДЕОКАМЕРА.
Виконання комплексу вправ для зняття зорової втоми (Варіант 2) Учитель, враховуючи індивідуальні особливості учнів класу, самостійно визначає час і термін проведення комплексу вправ під час роботи (як правило, через 8-10 хвилин після початку роботи).
V. Самостійне застосування знань у стандартних ситуаціях
Робота з підручником: § 17
Практична робота № 6 «Перегляд зображень та змінення значень їх властивостей».
(За наявності підручника завдання для  практичної роботи можна взяти звідти)

VI. Домашнє завдання
Підручник ст. 114-116  Опрацювати «Головне в розділі» підручника

VII. Підсумки уроку
За час, поки журі підраховує результати, вчитель допомагає ко­мандам проаналізувати незрозумілі та спірні моменти. Наприкінці гри оголошують команду-переможницю та загальну кількість ба­лів, набраних командами, визначають найактивніших гравців ко­манд.
VIІІ. Оцінювання роботи учнів


Немає коментарів:

Дописати коментар