Поурочне планування курсу
інформатики
11 клас
«Інформатика» (рівень стандарту)
Наказ МОН від 14.07.2016 № 826
|
№ уроку
|
Клас
|
Дата
|
Тема уроку
|
Робота на комп’ютері
Задано додому
Н.В.Морзе
|
|
1.Комп’ютерне моделювання. Основи алгоритмізації (6 год.)
|
||||
|
1.1. Поняття моделі. Моделювання.
|
||||
|
|
11
|
|
Поняття моделі.
Типи моделей.
Моделювання як
об’єкт дослідження об’єктів.
|
Розділ1
п.1
|
|
|
|
|
Практична робота №1
«Побудова інформаційної моделі»
|
Висновки до пр.р.
|
|
1.2. Алгоритми. Властивості алгоритмів. Форми подання алгоритмів.
|
||||
|
|
11
|
|
Поняття
алгоритму. Властивості алгоритмів. Форми подання алгоритму. Виконавець
алгоритму. Система команд виконавця алгоритму.
Базові
структури алгоритмів: слідування, розгалуження, повторення. Графічні схеми
базових структур алгоритмів. Поняття про конструювання алгоритмів різними
методами.
|
Розділ 1
п.2
|
|
|
11
|
|
Практична робота № 2. «Створення
та виконання алгоритмів»
|
Висновки
до пр.р.
|
|
1.3. Основні етапи
розв’язування задач за допомогою комп’ютера.
|
||||
|
|
11
|
|
Етапи
розв’язування задач за допомогою комп’ютера. Вхідні дані та результати, їх взаємозв’язок Поняття про
метод розв’язування задачі.
|
Розділ 1
п.4
|
|
|
11
|
|
Поняття
програми.
|
|
|
Тематична
|
||||
|
2.Системи опрацювання табличних даних. (10
год.)
|
||||
|
2.1
Електронні
таблиці. Табличний процесор (5 год.)
|
||||
|
|
11
|
|
Поняття
електронної таблиці. Засоби опрацювання електронних таблиць. Інтерфейс Excel.
Запуск на виконання ТП. Поняття книги, аркуші рядки, стовпці, клітинки.
Навігація аркушем і книгою
|
Розділ2
п.6
|
|
|
11
|
|
Практична робота
№3
«Введення даних і форматування
таблиць у середовищі табличного процесора»
|
п.7
Висновки до п.р.
|
|
|
11
|
|
Практична робота №4
«Використання формул в електронних таблицях»
|
п.10
Висновки до п.р.
|
|
|
11
|
|
Посилання на
клітинки інших аркушів та інших книг. Копіювання формул та модифікація
посилань.
|
п.10.3-10.3.3
|
|
|
11
|
|
Практична робота №5
«Побудова діаграм»
|
п.7.6
Висновки до п.р.
|
|
2.2
Аналіз
даних у середовищі табличного процесора (5 год.)
|
||||
|
|
11
|
|
Призначення й
використання основних математичних, статистичних та логічних функцій ТП.
|
п.12
|
|
|
11
|
|
Практична робота №6
«Аналіз даних за допомогою ТП»
|
Висновки до п.р.
|
|
|
11
|
|
Сортування й
фільтрація даних у таблиці.
|
п.14
|
|
|
11
|
|
Практична робота №7
«Сортування та фільтрація даних»
|
Висновки до п.р.
|
|
|
11
|
|
Умовне форматування даних.
|
п.12.4.1
|
|
Тематична
|
||||
|
3. Бази даних. СУБД (10
год.)
|
||||
|
|
11
|
|
Поняття моделі
даних, бази даних. СУБД
|
Розділ3 п.17.1
п.18.1
|
|
|
11
|
|
Огляд
реляційної моделі даних. Модель «сутність-зв’язок». Поняття відношення,
атрибута, ключа, зв’язку. Класифікація зв’язків. Правила побудови моделі
даних предметної області.
|
п.17.2
|
|
|
11
|
|
Поняття
таблиці, поля. Запису. Основні етапи роботи з базами даних у СУБД.
Властивості полів, типи даних.
|
п.18.2
|
|
|
11
|
|
Практична робота №8
«Робота з об’єктами бази даних у середовищі
СУБД»
|
Висновки до п.р.
|
|
|
11
|
|
Практична робота №9
«Створення бази даних у середовищі СУБД,
створення форм і введення даних»
|
Висновки до п.р.
|
|
|
11
|
|
Сортування,
пошук і фільтрація даних.
|
п.19
|
|
|
11
|
|
Поняття запиту
до реляційної до реляційної БД. Створення таблиць, форм, запитів на вибірку
даних і звітів за допомогою майстрів. Редагування запитів і форм за допомогою
конструктора.
|
п.23
|
|
|
11
|
|
Створення
зв’язків між таблицями. Ключові поля.
|
п.24
|
|
|
11
|
|
Призначення
звітів.
|
|
|
|
11
|
|
Практична робота №10
«Призначення запитів і звітів»
|
Висновки до п.р.
|
|
Тематична
|
||||
|
4.
Інформаційні
технології (8 год.)
|
||||
|
4.1 Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів (4 год.)
|
||||
|
27
|
11
|
|
Структура
веб-сайтів, різновиди веб-сайтів. Різновиди веб-сторінок. Етапи створення
веб-сайтів. Поняття про засоби автоматизованої розробки веб-сайтів, редактор
веб-сайтів з графічним інтерфейсом. Поняття про систему керування
вмістом сайту. Поняття хостингу.
|
Розділ 4 п.26
|
|
28
|
11
|
|
Автоматизоване
створення статичної веб-сторінки, вибір її типу й оформлення. Наповнення веб-сторінки текстом та
графічними даними, створення гіперпосилань, завантаження файлів.
|
п.26.6
|
|
29
|
11
|
|
Практична
робота № 11.
«Автоматизоване створення веб-сайту»
|
Висновки до п.р.
|
|
30
|
11
|
|
Огляд сервісів
Веб 2.0. Веб-спільноти. Вікі технології. Поняття блогу, різновиди блогів.
Створення й оформлення блогу, публікація повідомлень та настроювання його
параметрів.
|
п.28
|
|
31
|
11
|
|
Практична
робота № 12
«Створення й ведення власного блогу»
|
Висновки до п.р.
|
|
Тематична
|
||||
|
4.2
Інтегроване
використання засобів опрацювання електронних документів
(2 год.)
|
||||
|
32
|
11
|
|
Обмін даними між графічним редактором, текстовим і
табличним процесором, системою керування базами даних, засобом для розробки
комп'ютерних презентацій. Імпорт та експорт файлів документів.
Вбудовування
та зв'язування файлів. Веб-публікація документів.
|
п.30
|
|
33
|
11
|
|
Практична робота №13.
«Виконання завдань з опрацювання даних у кількох
програмних середовищах».»
|
Висновки до п.р.
|
|
4.3 Спільна робота з документами. Розробка
колективного проекту (2 год.)
|
||||
|
34
|
11
|
|
Практична робота №14.
«Розробка колективного проекту»
|
Висновки до п.р.
|
|
35
|
11
|
|
Середовище для спільної роботи
документами. Колективне викопаний завдань з опрацювання даних. Служби
онлайнового документообігу.
Спільна робота з онлайновими документами.
|
п.32
|
|
Тематична
|
||||
Немає коментарів:
Дописати коментар