неділю, 11 грудня 2016 р.

Вправи виконуються сидячи в зручній позі, спина пряма, очі відкриті, погляд — прямо, відвернувшись від комп'ютера.


Вправа 1. Погляд спрямовувати вліво-вправо, вправо-прямо, вверх-прямо, додолу-прямо без затримки в кожному положенні. Повторити 5 разів і 5 разів у зворотному напрямі.
Вправа 2. Закрити очі на рахунок «раз-два», відкрити очі і подивитися на кінчик носа на рахунок «три-чотири».
Вправа 3. Кругові рухи очей: до 5 кругів вліво і вправо.
Вправа 4. Швидко кліпати очима протягом 15 с.
Вправа 5. Заплющити очі. Не відкриваючи очей, начебто подивитися ліворуч на рахунок «раз-чотири», повернутися у вихідне положення. Так само подивитися праворуч на рахунок «п'ять-вісім» і повернутися у вихідне положення. Повторити 5 разів.
Вправа 6. Спокійно посидіти із закритими очима, розслабившись протягом 5 с.
Вправа 7. Голова нерухома. Пiдняти очi вгору, опустити вниз. Повернути очi в правий бiк, потiм в лiвий. Повторити 6-8 разiв. Вправа удосконалює складнi руки очей.
Вправа 8. Голова нерухома. Пiдняти очi вгору. Зробити ними рухи по колу за годинниковою стрiлкою, проти годинникової стрiлки. Повторити 3-6 разiв. Вправа сприяє розвитку складних рухiв очей i пiдвищує стiйкiсть вестибулярних реакцiй.
Вправа 9. Голова нерухома. Пiдняти очi вгору, опустити вниз. Повернути очi вправо, потiм влiво. Повторити 6-8 разiв. Вправа розвиває здатнiсть очних м’язiв до статичної напруги.
Вправа 10. Пiдняти очi догори, виконати ними рухи по колу за годинниковою стрiлкою, потiм зробити ними рухи по колу проти годинникової стрiлки. Повторити 5-6 разiв.
Вправа 11. Подивитись прямо перед собою на класну дошку 2-3 сек, перевести погляд на кiнчик носа на 3-5 сек. Повторити 6-8 разiв.
Вправа 12. Відкинутись на бильце стiльця. Вдихнути. Нахилившись уперед до кришки парти, видихнути. Повторити 5-6 разiв.
Вправа 13. Вiдкинутись на бильце стiльця, прикрити повiки, мiцно заплющити очi, вiдкрити повiки. Повторити 5-6 разiв.
Вправа 14. Руки на пояс. Повернути голову вправо, подивитись на лiкоть правої руки, повернути голову влiво, подивитись на лiкоть лiвої руки, повернутись у вихiдне положення. Повторити 5-6 разiв.
Вправа 15. Закрити повiки. Протягом 30 сек проводити їх масаж кiнчиками вказiвних пальців.

Вправа16. Руки витягти уперед, подивитись на кiнчики пальцiв, пiдняти руки вгору (вдихнути), стежити очима за руками, не пiднiмаючи голови, руки опустити (видих). Повторити 4-5 разiв.

1 коментар:

  1. Всім привіт, я Адорян Адельмо з села Ясіня в україні, і я просто хочу висловити величезну подяку службам фінансових позик pedro за їх щирість, відкритість, прозорість, правдивість, любов та підтримку під час і після отримання від них кредитних коштів. Я пережив багато чого в житті, і час не дозволить мені сказати все, що я пережив у рік пандемії, але Бог відповів на мої молитви завдяки підтримці та любові від служб фінансових позик Pedro, які обійняли мене та зрозумів мене, незважаючи на мої початкові сумніви та несерйозність, і з його добрим серцем і любов'ю я тепер власник житла через його 3 позичкові фонди з процентними ставками, і я обіцяю поширювати цю новину, а також розповісти світу, що в Інтернеті все ще є справжніх і мало хороших кредитні фірми, які можуть допомогти, а також оживити сухі кістки, як я. не забудьте послухати і прочитати це свідчення, тому що це справжній досвід, що змінює життя, і будь-хто, хто потребує такого повороту, не повинен вагатися або сумніватися в цьому, тому що я довів і клянусь Богом на небесах, що ця історія реальна і також історія мого досвіду з ними. зв’яжіться з ними сьогодні, щоб отримати консолідований кредит, бізнес-позику, житловий кредит, автокредит, особисту позику. електронна пошта: pedroloanss@gmail.com whats-app: +1- 8632310632

    ВідповістиВидалити